一個唔小心又訓到12點… 其實我又唔係太累, 不過硬係唔知點解會訓到咁…

下午才開始的一天, 開始了一個新項目 = 搵工! 上網search了好一個下午, 都有一些看似幾好pay又幾exciting的工作, 我想我會試試, 希望有回音啦!

晚上到朗豪坊與朋友甲manda吃了個飯, 食 “地中海菜”… 即是$40個卡巴餐! 埋單兩個人都唔洗$140! 哈哈~

談到… 如果我想搵有關搞event的工作, 其實可以試試酒店, 一直我都是針對job nature是event management或者public relations, 但依然都是找art / culture / education sector, 不過其實都可以轉一轉field, 可能有意外收獲! 

不過男朋友好似唔多支持… 或者他覺得這個field與我的學位離太遠了… 唔… maybe啦… 不過如果我真的要跳出art & culture的框框, 也許避免不了一些轉變~

無所謂啦~ 我不想計劃太多了, 就當自己是個fresh grad, 什麼也去嘗試一下啦!