昨天病到嘔, 好在今日都算ok, 不過都先去看醫生, 然後下晝去學游水, 晚上約了兩個舊朋友食飯, 真是舊朋友~ 其中一個更是我相識得最耐的, 我想都有十幾廿年啦… 無見成年, 什麼都會變~ 她3年前結了婚, 但現在在搞離婚了! 聽了我真驚訝! 然後另一個朋友則與拍拖7年的男朋友分開了… 唉… 各位朋友仔, 有無好貨介紹給她們哩? 😮

今天還有接到2個消息:

1. 有份job offer, 我正考慮中… 暫時不便透露詳情

2. 尚有3個月就要完成research paper, 收到學校信要我交張form確認我會11月前交thesis又要submit annual report… 諗起都頭痛…