晨早6點幾爬起身, 7:45就要去到旺角集合啦, 我當然係遲到啦~ 飛的去到都8點咯!😛 先到西貢百佳買了一個貨倉的飲品, 然後去碼頭等等等等左成個鐘然後就上船!

這船p掛名是朋友甲manda的生日party, 不過其實都是借個原因去玩!😀 朋友甲的朋友名字我聽就聽得多, 不過咁多年來是第一次見! anyway~ 朋友甲生日快樂喎! 年年25啦~

不過哩~ 我作為一隻人唔似人貓唔似貓的貓, 係唔識游水+怕水的! 雖然有大水泡, 不過我幾乎隨風飄走左! 超驚! 男朋友竟然唔夠氣救我!! 唉… 好做下運動啦… 唉…😦 後來chris教曉我逐下逐下蛙腳, ok喎~ 我原來控制到喎!

manda+chris+kiki
玩到半途落雨啊… 無得曬太陽…😦 後來停雨了不過就繼續無太陽!
第一次玩香蕉船, 一轉彎就反喇! 無鬼用!😛 我覺得件救生衣其實都唔係好浮~

夜晚去寧記打邊爐, 發現幾乎周圍每檯的人都是去完船河的~