3個月前寫好的research paper draft, 今天終於要見老細, 是否可以過關都是看今天啦… 情況有點似當年中五放榜, 緊張得要死! 好彩~ 過到! 😀 出乎意料地, 一向都出名demanding的supervisor竟然覺得滿意, 當然有一大堆要重寫或刪減的部分 但至少大致上過關, 畢業之期有望了! yeah! 😀

正在高興之時就接到電話, 是之前洽談中的1年半工作安排, 我原本都已經打算碟埋心水去做啦… 點知… 對方唔要我啦~ 😦  掛線後不久就接到昨天在中環見工那間PR agency的電話, 想找我去second interview, 嚴格來說是已經給我offer, 只是要先見一見她的鬼婆老細, 還說希望我可以在下星期一開始返工 (咁趕?) 因為有一個新客新project想我跟, 還說到那個客也是在中環, 又會是我轉入commercial的一個好機會… 她的語調就好似間厄人的model agency告訴你有個蒸餾水廣告一定要你拍咁! 唔… 其實我對那間公司的感覺只屬一般, 主要因為它是細公司啦~ 我昨天只見3, 4個員工, 雖然location超好… 在ifc對面, 但除此之外就只有因為老細會是鬼婆吧, 其他的沒什麼特別好… 所以, 我不算有太大興趣! 就係咁啦~ 你鍾意的又唔要你, 唔多喜歡的就話要你, 死未!
然後, 接到另一間pr agency的電話叫我明早去見工呀! 從這間公司的網頁上看到客戶有microsoft呀 sony psp呀 etc, 好似好ok咁! 再睇下點啦~
晚上與嘉敏+阿儀去雅蘭常悅食飯, 之後到朗豪坊頂樓同chris飲野, chris近掛的情緒更加大起大跌, 真令人擔心…