原本星期六的特定活動是睇戲, 不過今個星期好似無好戲想睇, 所以… 去左食tea buffet! 😛
奇怪次次去朗豪坊食buffet都撞到朋友, 上次撞到啟儀, 今次見到vicky! vicky話剛剛同其同事上司一眾朗豪坊marketing人做完wyman個exhibition, 於是我食飽飽都出去望望… 嗯~ 得喎! concept是請了wyman在商場大小商店揀來男女裝加accessories, 然後配搭幾個秋冬新look, 直頭來個wyman’s choices! 其實個情況就好似時裝雜誌display版, 話你知邊間鋪有邊條裙, 正正等如朝早的免費tabiod報紙, 篩選最”精華”的新聞片段比你睇, 又或者好似會考天書咁, 將最”雞精”的餵過來比你食, 合哂香港人心意!

結果你會發現有好多平時未必會留意或者看上眼的名牌原來都可以有好野, 我見到大擺人同我一樣, 拎住個商店directory走去對下邊件衫從邊度來, 之後就去該店看看尋尋寶, 終於我看中了對鞋咯~ 平時我好少會走去seibu, 今次就因為見到對鞋我就去seibu睇睇咯~ 如果個價低少少, 我想我已經大袋細袋返屋企咯!

wyman

總結一句, curate得好啊! 實行促進大家去shopping+消費~