收到同學仔的伊喵, 亦想用個扑宣傳一下哩件一年一度的盛事, 看看我有冇朋友有興趣來參與一下, 伊喵內容如下:

世紀盛事2006百人大燒烤第一次召集

原本打算將郵件subject寫作「係咪friend先?」,結果還是怕大家因此不開email,又或者晨早已經將此類郵件auto delete,所以還是低調一點,讓大家有個甜蜜的開始。

言歸正傳,天氣開始轉涼,也許大家已經吃過第一口中秋月餅,所以又是時候remind大家,我們一年一度不搞不行搞開有鋪癮之世紀活動「百人大燒烤」又來了!過去兩屆的活動為大家帶來一些深刻(不論美好∕恐怖)的回憶吧,由第一屆的只得8人出席,發展到去年有19人出席,可望今年可以刷新紀錄,請來更多朋友加入!(終有一天我們找到100人出席,就以後不用再搞喇~)

之前曾經參加過的朋友,恭喜你,你已經成為了終身榮譽會員,所以每次都要繼續出席的了(kaka…),而今年打算參加的朋友,非常歡迎你一起來搬炭起爐燒雞翼。

今年的活動詳情如下:

日期:(暫定) 11月4日(星期六) or 11月5日(星期日) << 我冰鮮本人prefer 4/11

時間:星期六就下晝,星期日就隨大家喜歡喇

地點:赤柱某個唔知叫咩名之燒烤場(由於之前兩年都係果度同埋唔想諗)

出席目標人數:28人 << 可以aim高少少

歡迎大家扶老攜幼攜眷湊仔湊女不過暫定唔好帶貓狗來(雖然我都想帶我隻貓去…)。


有興趣出席的朋友, 可以聯絡我~ 請呀~