為免繼續冰鮮至死, 今日要出去遊遊逛逛…

遊到去agnes b gallery看明和電機展覽, 一個超白雪雪光燦燦的exhibition space, 確實令我暈暈地… 不過明和電機的荒誕機器又確是荒誕得令我暈低再醒返! 我最喜歡一個電話裝置叫Uke-TEL, 貌似一個雀籠, 中間有一支好似篤魚蛋竹簽size又長又尖又粗的利針垂直擺放, 針頭向下, 而下面… 就有一條活生生暢泳中的金魚一條, 這裝置連接著一個電話, 只要電話一響, 支針就會跌下, 換言之… 條魚仔就要閃閃閃, 閃得慢就… …

agnesb

naki0

naki01

遊完agnes b, 原本打算去times square page one搵本輕輕鬆鬆簡簡單單的英文小說一本, 點知行到半途熱得濟, 剛好路過天地圖書, 原本打算入去過冷河, 點知就連書都買了呵呵~

之後求其搭了架電車往銅鑼灣方向, 其實我確實一點點都唔enjoy搭叮叮, 我想問下大家到底搭叮叮時應該企咩位置? 我永遠都唔清楚應該擺自己在上層定下層, 車頭定車尾

落車後去完銀行之後見餓+, 就去星巴巴食個pumpkin quiche, yummy! 😛 與此同時接到個電話叫我去見工, 由於我問隔離個姐姐借筆, 於是乎傾傾下識左! 令我想起細個時候成日好容易無啦啦街上識到朋友… my best friend朋友甲都係咁識返來! 話說回來, 見工的是間小型advertising公司, 即晚就上去見啦~ 急到哩