經過這幾天辛苦到要嘔的馬拉松式job interviews之後, 我決定… 我暫時決定… 唔再搵commercial工作, 唔再搵pr/advertising, 我想回到arts sectors重拾回冰鮮的自信心…

之不過… 在寫扑的同時, 收到電話有份advertising公司的account servicing的offer, 但係… 唉… 地方麻麻但老闆好似幾好不過人工唔多ok… 但最大問題係… 我覺得自己唔適合…
我知~ 我知你想話我點解咁無用~ 未做就先投降呀嘛!… 係… 我認! 我都係做唔到大事架啦! 唉~ 😦
這幾星期見工時遇到的人只有兩大類別, 第一類: 極之mean又看不起人的老闆. 又要叫我來in, 然後一開波就片, 我都搞唔通到底我邊方面得罪佢, 應該係我樣衰咯~ 第二類: 對我愛不釋手講到明好鍾意我覺得我個cv好好但係又會嫌我讀得書多又或者覺得我搵錯工的老闆… 咁點呀?!?!

或者我真係搵錯工, 坦白講我覺得每次自己去見工時都好似在充大頭, 其實對commercial工作一竀不通… 除了去jet tone時會比較feel comfortable之外, 其他大部分都係死充… 我想, 或者我還是去做些有能力有經驗的工作可能會比較簡單開心…

