新工作開始了一個星期多左右, 尚未適應, 不過又未死得! 😛 上星期三第一日開工, 一個早上就開了一連串會, 然後就jam出幾個projects來! 嘩~好驚!! 之後的幾天都”貓”不停蹄, 說忙又未算好忙, 不過我仲未適應新環境新工作, 所以有少少吃力!

諷刺的是返了第二日工, 就接到poly u的電話叫我返工, 就是那個culture & events office, “而且人工仲… 哈哈哈哈”添! 多50%有多, 問你死未! 咁我點? 咪”典”左一晚之後reply返人地話我已經開始了新工作, 無打算轉咯! 之後再過多兩日, 就接到arts festival電話, 因為我之前send過prospecting letter去, 咁… 我又唯有回覆她說我有工作咯…返這份工都夠”整定”, 先推掉了gallery的13個月糧長工, 再reject哂之後一個二個好offer! 哈~ 世事0既0野, 總係咁架啦~ 整定哩! anson的email上提到: “things have their ways”… 對吧!

現在要做的, 就是… 賣廣告!! 😀 haha… 要搵散打請聯絡在下, arts admin或者video editing又或者教書代課theory/practical都可以! 😛 要維持生計啊~~~~