我想我生出一副忙碌命, 去到邊忙到邊… 以前做freelance projects就當然是人地忙到辛苦死的時候就請我去幫幫手分擔一下, 很理所當然 (唔通無工開都請個散打返去坐咩)! 如今正正經經返份contract工, 點知依然日日做到無停手, 日日好似處於festival的高峰期狀態! 同事們聲稱這兩星期是比較正常忙碌的… 換言之, 就是我一開工就開始忙, 你話我係咪腳頭太好! ><

返完一星期五日工, 今日連賓賓都放假的星期日, 我都要開工, 仲要係粗重工夫, 問你死未! 以前exhibition set up我都只不過飾演管工一名, 眼看手無須動, 如今無咁歎咯… 又爬高又爬低, 腰骨都赤哂!

至於個exhibition, 擺放在太古東的商廈, 商級地段也… 而visual arts與media arts實在大不同, 我有大擺野要學!

雖然作品質素確實有點參差, 正所謂遠睇誇啦啦, 近睇就… 將就下啦~ 小學生作品已經算是不錯吧! 之不過designer周晶設計個set實在好ok! 未set好我已經忍唔住影張相!

hex

