上周六學人做「貓伕」,帶朋友sa到朋友甲家「相睇」,事緣朋友甲在家前樓梯口執到貓貓一隻,當時才得一個月大,奶都未戒,朋友甲同佢男人千辛萬苦將牠撫養成快要三個月大的貓女,養大了就拎去賣...就不是真的要賣,不過朋友甲家有鼠鼠又有魚魚,恐怕牠們沒可能相處得來,只會自成一串食物鏈,所以哩,還是幫牠找戶好人家嫁出去好了。
來個鬥雞眼look!

來個鬥雞眼look!

唔好意思呀貓女,我focus左去後面carrie chau度!

唔好意思呀貓女,我focus左去後面carrie chau度!

似傻豹嗎?豹也算是貓科類動物吧!

似傻豹嗎?豹也算是貓科類動物吧!

這隻貓女喪癲,一出閘便亂跳亂跳,見人就咬見手就抓,我想要捉牠去勞改,至少也要跟我家soso上個禮儀課。

終於相睇不成,大襟婆我做不了,最多只是個貓伕。最後嘛?朋友甲把貓女送到大埔一所流浪/遺棄貓貓收容所等候領養,見她(過度)精靈活潑眼仔碌碌又正值領養的三個月大好年華,問題應該不大啦!祝福阿貓女!也祝福阿朋友甲,生日快樂快d嫁!