三年前到蘇格蘭,跟了個local tour上高地,望下山望下海(咪唱下一句),可能是平時日日對住高樓大廈玻璃幕牆太久吧,於是一看見大自然景觀便深深迷上,什至可以望住個懸崖發0牛逗半天(而沒有跳岸自盡)。

今趟因為要去紐約,從一個busy city到另一個busy city,好像沒有氣好透,於是便貪心想遊多個東岸城市,然而對boston、washington都不感太大興趣,頭痛之時就給我看到個緬因州,興奮異常,因為它看來有點像蘇格蘭!有山有水,高地有鹿,海邊有puffins,還多了幾百盞lighthouses!

可是我似乎去得不合時,網上找到的資料及所有tour都在五月尾六月頭才開始,就連那個出名的acadia national park都在五月中才有express bus,我四月去喎...咁點好?哎呀~似乎又要想考慮考慮,煩!我好想看大西洋另一邊的puffins呀!:(

原本想找找的在英國拍的puffins相片,回味一下(牠不是給劏來食的),無奈找不到,不過給我找到好多四隻腳:

毛毛牛三頭 – Highland cow (我簡稱牠為毛毛牛),好不容易才見到幾次映到張相...

momocow

聽講毛毛牛是Scotland的招牌動物,但是以我所見,羊才是最多啦~

當我第一次見到羊的時候:「~ 羊咩咩呀好肥好得意呀!」

第二次見到羊:「嘩又有呀哎呀映唔到相...」

第三次見到羊:「映到啦映到啦!佢地個pose0的似soso!」

第八次見到羊:「哩度又有喎~ 有隻啡色毛0!」

第十五次見到羊:「全黑色都有喎~ 哩度又真係幾多羊喎!」

第二十二次見到羊:「真係好肥好大隻呀!大隻過尖沙咀間Burberry門口果隻好多!」

第三十八次見到羊:「乜周地都係0

第五十五次見到羊:「洗唔洗咁多羊呀...」

第八十三次見到羊:「~」(轉個頭去望下, 然後擰開

第一百零一至N咁多次見到羊:(眼尾哨下

sheep3

sheep2

sheep1

那應該是Quiraing mountain – Skye的西部盡頭一連串的懸崖峭壁的地方不單只是靚,而是好鬼死靚,澎湃又偉大,靚到幾乎要喊出來!趁有手有腳有生之年一定要去一趟不過請留意地雷,有羊咩咩之地,不少了sheep dropping!

quiraing1

無啦啦個blog entry變了蘇格蘭回顧篇哩!

quiraing2

還有,懷念屋主為我特別炮製的vegetarian美味早餐...(好咪過flying pan好多!)你睇個mushroom幾大粒!

eeeee… 好掛住scotland添…